Gizigéza apoteózisa

Seszták Ágnes
2010. 02. 24. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Benézek a fiam szekrényébe. Fekete nadrágok, kikönyökölt fekete pulóverek, fekete cipők, fekete pólók, sámándobok, pálinkák, számítógépek, szintetizátorok, súlyzók, szertedobált zoknihadak. Aztán az elmúlt évek árnyai: a Tündék, Zsuzsák, Encsik, Lillák, Emesék. Sem egy Steiner Kristóf, sem egy öleb, sem néhány baba vagy legalább egy fodros szoknya. Elszúrtam, már az óvodában el lett rontva minden, amikor az óvónők nem kentek le egyet a sok mihaszna fiúnak, akik indiánost, rendőröst játszottak, vagy a homokpogácsák szétrugdalásával múlatták az időt. Azt évek óta és Szetey Gábor gerlicebúgása óta különösen tudjuk, hogy a kormány, ha nem is mindig nyíltan, de rejtve konok hadjáratot folytat a kétszülős családok felbomlásáért. A volt miniszterelnök és neje demonstratív részvétele a ízléstelen homoszexuális-felvonuláson, a heteroszexuálisok folytonos gúnyolása, a család ócsárlása mind jelezték azt, hogy ide modern, semleges nemű csecsemők kellenek, akik maguk döntik el a nemüket, férfiak vagy nők akarnak lenni. A meghatározás még várat magára: kétneműek klubja? Az nem világos, ha ilyen rettenetes a hagyományos családmodell, akkor miért akar minden homoszexuális házasodni meg gyereket örökbe fogadni? Steiner Kristóf a heti naplójában írta, hogy a hitét szeretné továbbadni a gyermekének. Érdekes nász, hiszen a férje vagy élettársa szintén férfi, egy borostás izraeli orvos. Lehet, hogy mi járunk tévúton, lehet, hogy a kormány, engedve a gender ideológiának, sőt karöltve velük teljesen mellőzi XVI. Benedek intését, amely szerint a gender fogalmával visszaélve az embereket ki akarják szakítani a teremtésből, és rábízzák saját maga nemének megalkotását. Az angolban a biológiai nem a sex, a szociológiai nem a gender. Egyszer menjenek el egy ilyesfajta összejövetelre Magyarországon, telis-tele vannak genderkutató hölgyekkel, akik lassan és szívósan veszik birtokba a nyilvánosságot. Az egyoldalú férfierőszak, a családon belüli férfi- erőszak dominálása, a szinglilét dicsérete, a homoszexuálisok jogainak kérdése, a leszbikus párok propagálása mind támadás az úgynevezett nemi sztereotípiák ellen. A kormány most látta elérkezettnek az időt ahhoz, hogy beletaposson a mögöttünk hagyott évezredekbe, és kihirdesse, hogy az óvodai alapprogramban az óvónők tartózkodjanak a nemi sztereotípiák erősítésétől, és már kora gyermekkorban vegyék rá a gyerekeket a másság tiszteletére. Ennek a karriert befutott fogalomnak amúgy semmi értelme. Szóval az óvodák kidobhatják a bababútorokat, a Barbie, a sírós és Encsi babákat, a kis sütő-főzőedényeket, a babaruhákat, a királykisasszonyt. Az egész magyar népdalkincset kihányhatják a szemétdombra, ugyanis minden magyar népdal epekedés egy fiú vagy egy lány után. Aztán mit tanítsanak helyette? Milyen meséket meséljenek a gonosz boszorka, a daliás királyfi és az őt kereső Hamupipőke helyett? És hogy gondolja a kormány, miként fognak a családdal együttműködni? Kedves anyuka! De kérem, én az apuka vagyok! De hiszen szoknyát tetszik viselni! Még, kedves óvónéni, még, de ennek a nemi beidegződésnek vége! Férfi vagyok, és kész! Ezt az őrületet nemigen lehet fokozni, de minden faluban lakott egy-két deviáns lakos, aki hol férfi volt, hol nő. A parasztok bölcsen csírának nevezték őket. Örökös boldogtalanság volt a sorsa Gizigézának is, mert maga sem tudta, hogy mikor lesz Gizi vagy mikor lesz Géza. Így se férj, se feleség nem volt, illetve néha az egyik, néha a másik. Az ő megdicsőülése következik, ha nem térünk észhez.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.