
Az 1919-ben alapított Cummins dízelspecialistának számít, azonban az előírások által megkövetelt kipufogógázutókezelő-rendszerek miatt egyre több a probléma az ilyen erőforrásokkal, ezért most elkészítették az első, benzinnel – az USA-ban kapható 87 oktános ólommentes is elég neki – üzemelő erőforrását, a B6.7 Octane nevű blokkot. Alapvetően a B6.7-es dízelre épül a közvetlen benzinbefecskendezéses (350 bar), hengerenként négyszelepes turbós soros hathengeres, ami 200 LE/813 Nm, 220 LE/813 Nm, 260 LE/813 Nm és 300 LE/895 Nm teljesítménnyel készül. A maximális nyomatékot pár száz fordulattal magasabban adja le a benzinmotor, mint a 6,7 literes turbódízel, ami 200 LE/813 Nm, 220 LE/813 Nm és 300 LE/895 Nm teljesítménnyel készül. A lényeg, hogy egyszerű hármas hatású katalizátort használ a B6.7 Octane, nincs részecskeszűrő és AdBlue rendszer a fedélzeten, ami jelentősen leegyszerűsíti a felépítést és a karbantartást. A Kenworth már bejelentette, hogy a T–180–T480 modelljeinél elérhetővé teszi a benzinmotort.
