
Henrik Fisker egyik autógyártó-próbálkozásából lett a Karma Automotive, amely folytatta a hatótávnövelős Revero gyártását, majd egy évvel ezelőtt bejelentették, hogy akkumulátoros-elektromos modellekre váltanak a jövőben. Aztán megváltoztak a vásárlói preferenciák és az észak-amerikai törvényi előírások, úgyhogy a villanyautónak fejlesztett új modellek mind benzines hatótávnövelővel kerülnek sorozatgyártásba, feláras lesz majd az akkumulátoros-elektromos hajtás. Az új modellek közé tartozik majd a márka első kupéja is. A most bemutatott Amaris sorozatgyártását 2026 utolsó negyedévében akarják elindítani. A technikáról csak annyit mondanak, hogy négyhengeres turbómotor hajtja a generátort – aktuálisan a BMW kétliteres turbómotorját használják –, a 0–96 km/óra gyorsulás 3,5 másodperc alatt letudható, a csúcssebesség 265 km/óra lesz. A Karma Amaris árazásával és a műszaki adatokkal később jelentkeznek majd.
