Abban a fura pozícióban van az MG4 villanyautó, hogy nem valami népszerű hazájában, a hatalmas volumennel kecsegtető Kínában, hanem a főbb exportpiacokon – EU, India, Thaiföld – realizálják az eladások derékhadát. Ezen szeretne most változtatni a márka a generációváltással, amely során minden tekintetben radikálisan átalakul a típus. Aligha a teljesítménnyel vagy az árral (nálunk 11,19 millió forint) van gond, inkább a megjelenése lehetett túl formabontó.

Éppen ezért kevésbé lesz ék alakú az új karosszéria, lágyabbak a vonalai, cserében az eddiginél látványosabb színekben is elérhető lesz, beleértve kétszínű fényezéseket is, illetve a felnik kínálata bővült. Minden irányban megnövelték a kocsi méretét, a hossz 4395 (+108) mm, a szélesség 1842 (+6) mm, a magasság 1551 (+35 mm), a tengelytávolság 2750 (+45 mm). Ezzel párhuzamosan a saját tömeg 1641 kg-ról 1485 kg-ra csökken.

Szóval nem fog gondot okozni, hogy a hajtómotor teljesítményéből visszavettek egy keveset, 170 helyett 163 lóerő a teljesítmény. Az akkumulátor kapacitását még nem ismerjük, és így menetteljesítmény-adatok sincsenek még, de azt tudjuk, hogy a Rept Battero Energy lesz az LFP kémiájú telep beszállítója. Az új MG4-esről pár héten belül várhatóak a kínai piacra vonatkozó részletes információk, köztük fénykép a belső térről, azt nem tudjuk, hogy az európai modell mikor debütál.
