
Thaiföld a világ vezető pickuppiaca, a Bangkoki Autószalonra pedig az újdonságok mellett egy régiséggel is készült az Isuzu helyi képviselete, egy TFR (1988–2002) pickup alapján megépített a Dragon Max nevű sportos pickupot. A Dragon, azaz sárkány névválasztás oda vezethető vissza, hogy egyrészt 1988 a sárkány éve volt, másrészt Thaiföldön sárkányként becézik a típust, a Max utótaggal pedig a motorra utalnak.

Az eredeti helyett a legmodernebb, 2,2 literes MaxForce turbódízelt építették a motortérbe, ráadásul nem szériaformában (163 LE/400 Nm), hanem alaposan megerősítve (220 LE/550 Nm). Az új erőforrással együtt nyolcfokozatú automatikus váltó is érkezett, amely a hátsó kerekekre továbbítja a nyomatékot. Vastag karimájú kormány mellett kitűnő oldaltartást biztosító sportülések könnyítik meg a vezető dolgát. Teljesen új a műszerfal, digitális műszeregységet és központi érintőképernyőt is látunk az Alcantarával és karbonnak látszó betéttel bevont egységen.

Alaposan átépítették a karosszériát, a nyújtott fülke változatlan, de azért kapott egy küszöbburkolatot, a platónál a kerékjárat feletti szélesítés az első sárvédőket idézi, és itt fémből mentek le egészen a már említett küszöbburkolat szintjéig. A hasmagasságot is csökkentették, a 17 colos felnikre 225/50 méretű Yokohama Advan Fleva abroncsokat szereltek.