
Közeledünk a Lada Iskra sorozatgyártásának beindításához, ezért egyre többet tudunk meg az új kompakt modellről. Mozgás közben debütált a nagyközönség előtt a versenyautó-kivitel, most pedig megismerhetjük a belső teret is. Tartós anyagokat ígérnek, a műszerfal és az első ülések kialakításánál már ergonómiai szempontokat is figyelembe vettek, így alapáron adják a magasságában és mélységében állítható kormányt.

A műszeregység analóg órákat és egy középső multifunkciós kijelzőt használ, a központi érintőképernyő magasabb felszereltségekhez jár, így fizikai kapcsolókat is bőven látunk még. A klímakonzol a Renault-Dacia modellekről ismerős 3 tekerős egység. Felszereltségtől függ a kárpit színe és mintázata, minden modell hővédő üvegezést kap, magasabb felszereltséghez sötétített hátsó oldalablakokat adnak. Amíg a lépcsős hátú modell (4333 mm-es hosszával 10,7 centivel rövidebb csak a Vestánál) csomagtartója 500 literes, a kombinál „csak” 480 liter várja a poggyászokat. A motorválasztékot később teszik hivatalossá, a hírek szerint az 1,6-os Lada-blokk 90 vagy 106 lóerővel kerül a Lada Iskra orrába, a váltó előbbinél 5 fokozatú, utóbbinál 6 fokozatú kézi kapcsolású vagy fokozatmentes automata (a kínai WLY gyártmánya) lehet. A Lada Iskra sorozatgyártása április 19-én, napra pontosan 55 évvel az első Lada 2101-es gyártása után indul Togliattiban.
