
Amíg a benzinmotoros Cadillac Escalade esetén a nyújtott karosszériánál a tengelytávolságot is kibővítik, az akkumulátoros-elektromos Escalade IQ és a most bemutatott Escalade IQL között csak a befejezésben van eltérés, a tengelytávolság mindkét esetben 3460 mm. Nem egyszerűen megnyújtották 107 mm-rel a hátsó túlnyúlást, de a már-már kupés hátsót lecserélték egy klasszikus, dobozforma végződésre; megtartva a látványos LED-es lámpákat. Az utastérben a 3. sorban van érdemi bővülés, itt a lábteret 100 mm-rel növelték meg, a fejnek 2,5 centivel jut több hely. Természetesen elektromos mozgatású a 3. üléssor, amelyet gombnyomásra lehet a padlóba eltüntetni, ha épp a csomagtérre van szükség.

Teljesen ledöntött hátsó ülésekkel a rakodótér mérete már 3546 liter, ami 171 literrel több az Escalade IQ értékénél, és ott van még az orrban kialakított 345 literes első csomagtartó is. Nincs változás a technikában, a Cadillac Escalade IQL tengelyei között egy 205 kWh kapacitású akkumulátort találunk, ami egy 760 LE/1063 Nm rendszerteljesítményű, 2 hajtómotoros összkerékhajtást táplál, a 0-96 km/óra gyorsulás 4,7 másodpercig alatt megvan szükség esetén, a hatótávolság egy feltöltéssel eléri a 740 km-t az USA-beli szabvány szerint. Villámtöltéssel 10 perc alatt 187 km-nyi energiát lehet vételezni, a fedélzeti töltő 19,2 kW teljesítményű. A Cadillac Escalade IQL gyártása az év közepén indul, de a márkakereskedésekben már várják az érdeklődőket.
