
A birminghami Commercial Vehicle Show-n tartották a világpremierjét az akkumulátoros-elektromos hajtású Isuzu D-Max EV-nek, amely az első olyan villanymotoros pickup az európai piacon, amely a dízelmotoroshoz képest változatlan teherbírással (egytonnás terhelhetőség, 3,5 tonnás vontatási képesség) jön.

Két hajtómotorral valósítják meg az állandó összkerékhajtást, a rendszerteljesítmény 190 LE/325 Nm – az első tengelyen 58 LE/108 Nm, a hátsó tengelyen 132 LE/217 Nm). Ez 10,1 másodperces 0–100 km/óra gyorsulásra jó, a csúcssebesség meghaladja a 129 km/órát. A 66,9 kWh kapacitású akkumulátorral a szabványos hatótávolság 263 km, a fékenergia-visszatermelés 4 fokozatban állítható. A fedélzeti töltő 11 kW-os, villámtöltésre 50 kW-tal van lehetőség, utóbbival a 20–80 százalék töltés egy órát vesz igénybe.

A villanyautónál csavarrugós, független DeDion hátsó tengelyt használnak, ami javítja a menettulajdonságokat, az utastér zajszintje 10 százalékkal csökken a dízelmotoros változathoz képest. Nem változnak a tereptulajdonságok, az első terepszög 30,5°, a hátsó 24,2°, a rámpaszöget nem közölték, a hasmagasság 210 mm, a gázlómélység 600 mm. Az akkumulátoros-elektromos hajtású Isuzu D-Max EV a két legmagasabb felszereltséggel lesz elérhető Nagy-Britanniában, nyújtott vagy duplafülkés karosszériával.
