
15 éve autófotózással keresi a kenyerét GF Williams, ez idő alatt részletesen megismerte azok világát a forró ferdehátúaktól kezdve a szuperautókig, és idővel kikristályosodott, hogy senki nem készíti az ő álomautóját: a terepen is mozogni képes könnyű sportkocsit. Fogta magát, megalapította a Get Lost Automotive nevű cégét, és megépítette álmai autóját egy Lotus Elise S1 alapján. A Project Safari inspirációként szolgál, a megfelelő térítés ellenében bárkinek épít hasonlót.

Az eredeti Lotus konstrukcióból csak az alumínium térvázat vették át, egyébként teljesen egyedi a felfüggesztés, ami 100 mm-rel nagyobb hasmagasságot ad, a nyomtávot is kiszélesítették, és így már bőven van mozgástere (alászedett kormány…) a nagy átmérőjű terepmintás abroncsoknak. Védőlemez óvja a padlót a külső behatásoktól, hidraulikus kézifék segíti a tempós kanyarvételt, a váltóba részlegesen önzáró differenciálművet építenek. A leírásban szerepel az „új hajtáslánc” is, de azt nem árulták el, honnan érkezik a váltó és a motor.

A kiegészítő fényszórósoron kívül még a tetőre kivezetett szívósor és a teljes értékű pótkerék – ez annak köszönhető, hogy az eredeti konstrukcióval ellentétben 4 egyforma méretű abroncsot használnak – alakítja át a megjelenést. Újak az ülések, amelyek még keskenyebbek a gyári daraboknál, így nagy méretű emberek könnyebben el tudnak helyezkedni az utastérben. A Get Lost Project Safari első példányának építése még folyamatban van, most folyik a finomhangolás, amint ezzel készen vannak, megkezdik az ügyfélmegrendelések gyűjtését.
