
A Beijing Hyundai fejlesztette ki az Elexio nevű szabadidő-autót az E-GMP műszaki alap továbbfejlesztett változatán, kizárólag a kínai piac számára. Amíg a 800 voltos nagyfeszültségű rész és maga a vas változatlan, addig az elektronikai rendszerben már ottani beszállítók jutnak szerephez,
a fedélzeti elektronikát a Qualcomm 8295P chipje irányítja majd, távoli frissítéssel lehet majd naprakészen tartani minden részét,
beleértve a kezdetben 2+ szintű önvezetésre képes, a Huaewitól származó vezetőtámogató rendszert. Utóbbi frissítés keretében kapja meg a memóriából parkolás funkciót, 2026-tól részleges városi önvezetésre is képes lesz az autó.

Nem az Ioniq-sorozat része az Elexio, itt épp csak a lámpákat összekötő LED-csíkon használják a pixeles világítást, egyébként a kínai ízléshez igazodtak. Letisztult a megjelenés, kristályokat mintáznak a menetfények, amelyekben még a szerencseszámnak tartott 8-as is megjelenik. A belső térről még nincs kép, de felszámolták a fizikai kapcsolókat, amelyeket érintőképernyő és kínai nyelven elérhető beszédvezérléssel váltanak ki. A Hyundai Elexio műszaki tartalmáról egyelőre annyit árultak el, hogy a hatótávolság a kínai szabvány szerint eléri a 700 km-t, a 30-80 százalékos töltés megfelelő oszlopon 27 perc alatt kivitelezhető.