Nem ügyfélmegrendelésre készült a Twisted műhely TBug elnevezésű autója, hanem egy emlék miatt. Az alapító Charles Fawcett nővérének szobájában anno volt egy poszter, amelyen egy Baja Bug volt látható, most, évtizedekkel később pedig a nála dolgozó szakemberek segítségével felelevenítette ezt az emléket.

A kiindulási alapot a hatvanas–nyolcvanas években gyártott Volkswagen Bogár jelenti, amelyet teljesen szétszerelnek. Az alvázat megerősítik, modern alvázvédelmet kap, hosszú rugóúttal rendelkező felfüggesztést építenek be előre és hátra. Nagyméretű BF Goodrich terepmintás abroncsokat használnak, hogy minden terepen biztosan tudjon haladni az autó.

A Twisted TBug építése során megduplázzák a gyári teljesítményt, de még így is nyolcvan lóerős marad a léghűtéses boxermotor – szándékosan nem akarnak többet, mert nem a száguldásról szól az autó, hanem az autózás szabadságáról. Az úttalan utakon a közlekedést modern LED-es világítás könnyíti meg. Nagy teljesítményű fékeket építenek be, modern elektromos rendszer teszi megbízhatóvá a működést.

Ahogy a Twisted többi modelljénél megszokott, minden TBug egyedi külső-belső kialakítást kap. A vételárat nem árulták el, de a reménybeli vásárlónak azt tudnia kell, hogy a műhely Defender-átépítései 150 ezer font (72 millió forint) környékén indulnak.