
Amíg a kínai autóipar már túllépett a nyugati terméket pofátlan másolásán, addig a motorkerékpároknál még mindig tetten érhető ez a gyakorlat. Vegyük példának a Jiangsu Daelg nevű gyár legújabb termékét, a Sukuli S 1000 RR-t, amely a BMW S 1000 RR koppintása. Mármint megjelenésre, hiszen műszakilag a nyomába se érhet a német superbike-nak.

Amíg az eredeti 198 kg-os saját tömeg mellett 210 LE/113 Nm teljesítményű, addig a Sukuli S 1000 RR 170 kg-os tömegéhez 28 lóerős teljesítmény tartozik, mindezt egy 367 köbcentis kéthengeres négyütemű blokk szállítja, a nyomaték 28 Nm. A kínaiak egyébként nemcsak úgy általában a megjelenést másolták le, de a bajorok márkajelzését is átvették, kék helyett fekete/piros mezőkkel. A Jiangsu Daelg egyébként alapvetően bérgyártással foglalkozik, ennek megfelelően a megfelelő térítés ellenében – vagy ha elég nagy mennyiséget vásárolt az ügyfél – a Sukuli márkanév is változhat.
