
A német Delta 4x4 műhely idén februárban prezentálta a Mini Countryman átépítését, amelyet a típussal versenyző X-Raid versenyistállóval közösen készítettek, de máris továbbgondolták azt. Egészen pontosan áprilisi tréfának indult a digitálisan megrajzolt, oldalanként 10 cm-rel kiszélesített sárvédőkkel rendelkező autó, az extra centikre azért volt szükség, hogy a törvény betűjének megfelelően a karosszéria alatt kapjanak helyet az abroncsok, jelen esetben a 18x9 col méretű felnikre 255/55 R18-as Loder AT#1 terepmintás gumikat képzeltek.

De ez nem minden, hiszen az X-Raid tapasztalatait felhasználva az új felfüggesztés 5 centit emel a karosszérián, és ehhez hozzájön még pár mm a nagyobb átmérőjű abroncs jóvoltából. A kocsi orrán ott a kötelező kiegészítő fényszórósor, a tetőcsomagtartót expedíciós felszerelések (homokrámpa, pótkerék, ásó, kannák és tárolódobozok) szállítására használják. A hátsó oldalablakok elé is tárolódobozok kerültek. A Delta 4x4 és az x-Raid nem győzi hangsúlyozni, hogy egyelőre csak digitálisan létező tanulmányról van szó, csak akkor kezdenek el foglalkozni egy esetleges kisszériás gyártással, ha kellő fizetőképes kereslet van az extrém Delta 4x4 Mini Countrymanre.
