Terepkombi helyett igazi szabadidő-autó az új Volvo XC70. De nem Európának készül

A 60-as és 90-es sorozatok közötti űrt hivatott betölteni a Volvo XC70-es – de csak Kínában fogják forgalmazni.

2025. 05. 08. 13:00
Fotó: Volvo Cars
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.
New Volvo XC70
 

Akkumulátoros-elektromos és plug-in hibrid modellek terén is jól áll a Volvo szénája, de azért van hely egy köztes modellnek. Ugyanez elmondható a méretről is, hiszen a 60-as és 90-es sorozatok között akkora űr tátong a kínálatban, amit nem hagyhatnak betöltetlenül. A megoldást az XC70 nevet megöröklő, az új SMA (Scalable Modular Architecture) nevű műszaki alapra épülő szabadidő-autó jelenti.

Fotó: Volvo Cars

Méret tekintetében a meglévő modellek közötti résbe érkezik, és akkora akkumulátort kap, amivel – az engedékenyebb kínai szabvány szerint – 200 km-es elektromos hatótávolságra képes, ez jelentősen meghaladja a svéd márka jelenlegi kínálatában található plug-in hibridek hasonló értékét. Nem véletlen, hogy a távol-keleti mérési módszert emeljük ki, hiszen a Volvo egyelőre csak ott, Kínában fogja forgalmazni az új típust. Egyelőre csak az autó külsejét ismerhettük meg, a beltérről és a pontos műszaki adatokról majd később lesz információ.
 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.