A HG 360 Reklámügynökség Kft. nyerte meg a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) nettó 1,57 milliárd forint értékű közbeszerzését – számolt be róla a portál.
A reklámügynökség dokumentumában azonban a Miniszterelnökség szerepel ajánlattevőként, és nem az NKH.
Az Európai Unió közbeszerzési értesítőjéből kiderül, hogy a cég feladata az Európai Unió társfinanszírozásával megvalósult, illetve megvalósuló kormányablakok működésének bemutatására és népszerűsítésére vonatkozó kommunikációs kampány lebonyolítása. Ebben az összegben a médiavásárlás, a kreatív tervezés valamint a gyártással kapcsolatos feladatok megtervezése is benne van – teszi hozzá a napi.hu.
A vállalkozás egyedüli ajánlattevőként nyerte meg a gyorsított meghívásos közbeszerzést, az eljárás eredményéről október 12-én döntöttek.
A napi.hu szerint a rendkívüli sürgősséget az uniós pénz mielőbbi elköltésével indokolta a hivatal: a 2007–2013-as uniós időszakban rendelkezésre álló technikai segítségnyújtási keretet (kommunikációs költségek) 2015 végéig lehet felhasználni. A kormányablakok kommunikációs kampányát pedig – a közbeszerzési kiírás szerint – november 15-ig lebonyolítanák. A hivatal szerint ezért volt szükség a gyorsított meghívásos közbeszerzésre – tették hozzá.
Mint arról korábban beszámoltunk, Csetényi Csaba cége nyerte meg a kormány bevándorlásellenes kampányára kiírt 300 milliós közbeszerzést. A reklámügynökség tavaly több állami megbízást is kapott kommunikációs feladatokra. Az üzletember másik cége pedig még Rogán Antal polgármestersége idején a belvárosi önkormányzattól kapott megbízást kommunikációs feladatokra.