Százezreket érint: elérhetetlen volt az OTP netbankja

Órákon keresztül nem lehetett belépni az online rendszerbe, a kártyás fizetést sem engedte az OTP netes felülete.

MN
2017. 09. 12. 9:05
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az OTP-s ügyfelek százezreinek okozhatott gondot a netbankon tapasztalható leállás: kedden délelőtt gyakorlatilag lehetetlen volt belépni az online rendszerbe, a kód és azonosító megadása után a továbblépést segítő sms ugyan megérkezett, de a netbank oldalát egyszerűen nem lehetett betölteni – a számítógép csak annyit jelzett, hogy „a biztonságos kapcsolat sikertelen”.

Akadozva, vagy éppen egyáltalán nem működött az OTP POS online kártyás fizetési felülete sem, amit főként webshopos vásárlásoknál szokás használni.

Érdeklődtünk a bank sajtóosztályánál, hogy mi okozta a leállást, hány ügyfélt és szolgáltatást érint a hiba, és várhatóan mikor állítják helyre a netbankos és kártyás fizetési rendszert. Válaszukból kiderült, hogy ők nem általános leállásként kezelik a helyzetet: az internetbank, a SmartBank, illetve a webshop működése során „jelenleg lassulás tapasztalható” az OTP szerint,  szakembereik pedig folyamatosan dolgoznak a szolgáltatások visszaállításán.

A bank egyúttal elnézést kért az érintett ügyfelektől is, számukat azonban nem árulta el. Későbbi érdeklődésünkre ugyanakkor már jelezték, kevéssel dél előtt elhárították az online bankfelületek hibáit.

 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.