Nem létező buszok alvázszámát írták bele a BKV buszbérlési közbeszerzését megnyerő, ciprusi offshore hátterű kamucég, a CR-Facilities pályázatába, de még az ajánlatban és a sémarajzban szereplő adatok is ellentmondtak egymásnak, tehát még arra sem ügyeltek, hogy legalább első látásra hitelesnek tűnjön az ajánlatuk. Ez a BKV tenderén másodikként kihozott cég, a Truck-Trailer and Parts Kft. (TT&P) iratbetekintéséből derült ki több, további elképesztő részlettel együtt; tegnap például arról számoltunk be, hogy még referenciát sem szerzett a CR-Facilities, amely egy svájci vállalat számára kiállított ajánlást igyekezett eladni a sajátjaként.
![](https://cdn.magyarnemzet.hu/2024/06/nA8f6emxu2rPwcbw0lWfCLC7QTs7jWvf6eak742YcSI/fill/550/310/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2UwMGVlZjNmMjU4ZjQ4NjhhOTY1YWVlNGU0MDhkNjQ5.jpg)
Gyurcsány Ferenc és Dobrev Klára karizmája is megtépázódott
Tóth Bálint László, az MCC politikatudományi műhelyének kutatója szerint a DK komoly veszteségeket szenvedett el a június 9-én tartott választásokon.