Több európai országban is sztrájkot hirdettek a Ryanair légiutas-kísérői, mert elegük van abból, ahogy a légitársaság bánik velük. Korábban több munkavállaló rabszolgatartónak nevezte a vállalatot. Eközben az utasok arra panaszkodnak, hogy a legrosszabb repülős élményeiket köszönhetik a Ryanairnek. Ez csak kerettörténet és illusztráció ahhoz a viselkedéshez, amit a Ryanair vezérigazgatója megengedett magának a magyar kormány és Nagy Márton miniszter ellen.
Csakhogy O’Leary úr esetében nem arról van szó, hogy a cége védelmében minden eszközt bevet, hanem arról, mit engedhet magának a főnök – O’Leary válasza pedig: mindent, mindenkit leköphet. Ezt mutatják a korábbi példák.
A Ryanair vezérigazgatója az ügyfélszolgálatról például azt mondta:
Azt mondják, az ügyfélnek mindig igaza van, de tudja, mit? Ez nem igaz. Néha nincs igazuk, és ezt meg kell mondani nekik.
A túlsúlyos utasokról úgy fogalmazott:
Senki nem akar egy hájpacni mellett ülni a gépen. Meglepődtünk azon, hogy milyen sok utasunk szerint nemcsak adót kellene kivetni a kövér emberekre, hanem meg is kéne őket kínozni.
Egy, a cég eredményeit bemutató sajtótájékoztató kezdetén a két helyettes vezérigazgató hiányát azzal indokolta, hogy
annyira örülnek a mai nap eredményeinek, hogy jelenleg a férfimosdóban szerelmeskednek.
Azokról az utasokról pedig, akik elfelejtik kinyomtatni a beszállókártyájukat, azt mondta:
Szerintünk 60 eurót (24 ezer forintot) kéne fizetniük azért, amiért ilyen hülyék.
O’Leary szerint, amikor alacsony az italeladás a repülőn, akkor
A pilóták intéznek egy kis turbulenciát. Ettől általában megugranak az eladások.
A transzatlanti repülésről azt mondta:
A Ryanair nem fog járatot indítani az Atlanti-óceánon túlra, egyrészt azért, mert a Boeing 737-es nem képes rá, hacsak nincs nagyon erős hátszele, vagy akkor, ha az utasok le tudják úszni a fennmaradó távot.
A 2000-es években a Ryanairről egyszer úgy nyilatkozott:
A nyereségünk 20–25 százalékos emelkedésére számítunk. Ez nemcsak jó, hanem szemérmetlenül magas, egy olyan iparágban, amelyből viszonylag kevés ember húz hasznot. Ez nem egy légitársaság, hanem egy drogbáró üzlete.




















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!