Itt a Pride-hónap, a cégek szivárványba öltöztek

Itt van, eljött újra – írja a 888.hu.

Forrás: 888.hu2022. 06. 04. 9:55
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Lassan már menetrendszerűen lehet rá számítani, ha beköszönt a nyár, akkor a nagy nyugati cégek megváltoztatják a profilképüket valamilyen szivárványosra.

Ahogy ezt például a világ leggazdagabb embere egy mémmel is bemutatta:

De nézünk is körbe, hogy június beköszöntével, tényleg ilyen súlyos lenne-e a helyzet:

Itt van például a BMW, talán az egyik első cégek közé tartozik, ami már a hónap legelején megváltoztatta a profilképét.

Természetesen nemcsak ők tettek így, például a VISA sem bírta ki, hogy ne hódoljon az LMBTQ-őrületnek.

A Coca-Cola egy kicsit cselesebb volt, hiszen nem feltétlen egyértelmű a szivárványos logó, de ha az ember ellátogat az oldalukra, egyértelművé válik, hogy nyakig benne vannak a szexuális kisebbségek pozitív diszkriminációjában.

Utolsóként szerepeljen itt a világ legnagyobb olaj és gázvállalata is, a BP. Valószínűleg ha nem teszik ki az LMBTQ-s profilképet, akkor is elég jól keresnének, de úgy tűnik, hogy a nyugati megavállalatok szerves része a progresszív eszmék támogatása.

De ahogy tegnap megírtuk, nemcsak a cégek, már amerikai minisztériumok is egyre inkább engednek az LMBTQ-lobbi nyomásának.

Az eredeti cikk IDE kattintva érhető el.

Borítókép: A 26. Budapest Pride résztvevői vonulnak a Vámház körúton (Fotó: MTI/Koszticsák Szilárd)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.