Szeptember közepére a szolgáltatói berendezéseket fűtésre alkalmas állapotba helyezték – adta hírül közleményében a vállalat. Szeptember 15. és október 15. között pedig az ügyfelekkel kötött megállapodásoknak megfelelően, ütemezetten elindították a fűtésszolgáltatást az összes fogyasztónál,
vagyis mintegy 240 ezer lakásban, valamint mintegy 7 ezer közületi, vállalati és intézményi ügyfélnél.
Kiemelték: a fűtésindítás az ügyfelek 88 százalékánál, 3054 épület esetében már helyszíni beavatkozás nélkül történt, a távfelügyeleti diszpécserközpont segítségével.
A szolgáltatás üzembiztonsága érdekében a Főtáv szakemberei már a tavaszi fűtésleállás után a BKM tulajdonában lévő hőforrások esetében ellenőrizték a hőtermelő berendezéseket és a tüzelőanyag-ellátó rendszereket, majd elvégezték a rendszeres és előírt karbantartási feladatokat és a szükséges hibajavításokat is – emlékeztettek.