Technikai gondok miatt nem működik a Budapesti Közlekedési Központ applikációja, a BudapestGO – írja a Vg. A közlekedési vállalat korábban azt írta az alkalmazásban, hogy dolgozik a hiba javításán. Később újabb üzenet jelent meg, amelyben azt javasolják, hogy a probléma elhárításáig papíralapú jegyet használjanak az utasok.
![](https://cdn.magyarnemzet.hu/2023/12/HIrGCbIGTHku4fc8DG1UeGSU2p_mMSbmO2ep9WXAdfs/fit/1170/2045/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2I4Yzc4YzdlNDhhZTQwNjU4NmI5ZDkyYzk3ODczZWY0.jpg)
A mobiljegy-szolgáltatás nem elérhető. Jelenleg szünetel a mobiljegy-szolgáltatás a BudapestGO-ban és többi mobiljegy-applikációban. Nem lehet új jegyet venni vagy bérletet venni, és a már korábban megvásárolt termékek sem használhatók. Javasoljuk, hogy ez idő alatt papíralapú jeggyel utazz. Köszönjük a türelmedet és a megértésedet!
A történtek fényében megállapítható: rosszul öregedett Karácsony Gergely tavalyi Facebook-bejegyzése, amelyben trágár szavakkal becsmérelte a MÁVappot és éltette a BudapestGO-t.
Nem azért, de ha a BudapestGO olyan sz@rul működne mint a MÁVapp, Budapesten már tüntetnének ellenünk. Szerencsére a vonatok késésére biztosan számíthatsz, így van esélyed személyesen jegyet venni
– írta akkor a főpolgármester.