Noha tavasszal Magyar Péter még büszkén számolt be arról, hogy követőit organikus eléréssel éri el, addig a nyári időszakban a Tisza Párt lett a Facebook és a Google legnagyobb politikai hirdetője Magyarországon.
Néhány hónapja Magyar Péter még arról írt felháborodva a közösségi oldalán, hogy a Fidesz mennyit költ különböző hirdetésekre a kampányidőszak alatt, ehhez képest most fordult a kocka, és kiderült, igencsak megszaladt a kiadásuk.
Amíg a többi párt, politikus, illetve a különböző politikai kommentátorok visszaveszik a hirdetési büdzsét, Magyar Péterék két kézzel szórják a pénzt: az elmúlt hónapban, július 25. és augusztus 23. között a Tisza három és fél millió forintot költött Facebook-hirdetésekre
– derül ki a HVG összeállításából.
Erről viszont nem született Facebook-poszt, ahogyan arról sem, hogy a Google-hirdetéseire még többet költöttek. A Tisza Párt június eleje óta 8,3 milliót fordított YouTube-reklámokra, ebből hatmilliót csak a választások előtti héten költöttek el. Érdekes, hogy ezek a hirdetések nem politikáról szóltak, hanem a webshopjuk és az úgynevezett rendszerváltó tagság reklámozásáról.