Nem sajnálják a pénzt Magyar Péterék, rengeteget tapsoltak el hirdetésekre

A Tisza Párt elnöke korábban a Fideszt bírálta a költések miatt.

2024. 08. 28. 10:28
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Noha tavasszal Magyar Péter még büszkén számolt be arról, hogy követőit organikus eléréssel éri el, addig a nyári időszakban a Tisza Párt lett a Facebook és a Google legnagyobb politikai hirdetője Magyarországon.

Néhány hónapja Magyar Péter még arról írt felháborodva a közösségi oldalán, hogy a Fidesz mennyit költ különböző hirdetésekre a kampányidőszak alatt, ehhez képest most fordult a kocka, és kiderült, igencsak megszaladt a kiadásuk.

Amíg a többi párt, politikus, illetve a különböző politikai kommentátorok visszaveszik a hirdetési büdzsét, Magyar Péterék két kézzel szórják a pénzt: az elmúlt hónapban, július 25. és augusztus 23. között a Tisza három és fél millió forintot költött Facebook-hirdetésekre

– derül ki a HVG összeállításából.

Erről viszont nem született Facebook-poszt, ahogyan arról sem, hogy a Google-hirdetéseire még többet költöttek. A Tisza Párt június eleje óta 8,3 milliót fordított YouTube-reklámokra, ebből hatmilliót csak a választások előtti héten költöttek el. Érdekes, hogy ezek a hirdetések nem politikáról szóltak, hanem a webshopjuk és az úgynevezett rendszerváltó tagság reklámozásáról.

Borítókép: Magyar Péter (Forrás: Facebook)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.