510+ lóerős szívómotorral jön az új Porsche 911 GT3

A hivatalos bemutatóig itt vannak az első gyári információk az új Porsche 911 GT3-asról.

null

A szigorodó előírások azt jelentették, hogy az új Porsche 911 GT3-as kifejlesztésével megbízott mérnökcsapat munkájának 80%-a arra ment el, hogy megfeleljenek ezeknek, és csak 20% jutott arra, hogy javítsanak a teljesítményen.

Fotó: Flickr

A nagyobb méretek ellenére nem növekedett a saját tömeg, miközben az RSR és Cup versenyautókból veszik át a kettős keresztlengőkaros felfüggesztést; ez lesz az első közúti 911-es ezzel a felépítéssel.

A 4,0 literes, hathengeres szívómotor 510+ lóerős teljesítményű lesz és 9000/perces leszabályozási fordulatot is említettek, a hatfokozatú kézi kapcsolású váltó mellett hátfokozatú duplakuplungos egység is elérhető lesz. Az új aerodinamikai csomaggal az új Porsche 911 GT3 változatlan légellenállás mellett 50%-kal nagyobb leszorító-erőt termel.

A teljes cikket IDE kattintva olvashatják!

A Naran kupéjának még a neve is személyre szabható lesz

A Naran startup annyira személyre szabja majd az orr-középmotoros túraautóját, hogy a nevet is a kedves ügyfél mondja majd meg.

Nagy-Britanniában dolgozik a Naran nevű startup első autóján, amely egy orr-középmotoros, 2+2 személyes túraautó lesz, amely a szó szoros értelmében teljesen személyre szabható lesz. Annyira, hogy még nevet se találtak ki az autónak, hiszen mind a 49 vásárló a saját kedvenc nevét adhatja majd kreációjának.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.