Már öntöltő hibrid hajtással is választható ez a Ford Európában

190 lóerős rendszerteljesítménnyel és 5,4 l/100 km-es fogyasztással rendelkezik a Ford Kuga FHEV.

A lágyhibrid dízel kezdte, majd következett a hálózatról tölthető hibrid hajtás, most pedig öntöltő hibrid hajtással is választható az Európában gyártott Ford Kuga.

Ebben az esetben is a 2,5 literes, Atkinson ciklus szerint működő négyhengeres szívómotort használják, mint a hálózatról tölthető hibridnél, de itt csak 1,1 kWh az akkumulátor kapacitása, és 225 helyett „csak” 190 lóerő a rendszerteljesítmény. A szabványos átlagfogyasztás 5,4 l/100 km, tehát az 54 literes tankkal elméletileg 1000 km-es hatótávolság realizálható.

 

A teljes cikket IDE kattintva olvashatják!

Kevésbé hektikus az új Civic formája

A védjegy-hivatal jóvoltából már korábban láthatták az új Honda Civic generációt, most pedig már biztosak lehetünk benne, hogy az Észak-Amerikában már évek óta alkalmazott formavilág uralkodik el a kompakt modell 11. generációjánál. A 2018-ban bemutatott észak-amerikai Accord vonásai köszönnek vissza a Civicnél, épp csak elöl van némi eltérés; a fiatalokat célozzák ezzel az autóval, így kevesebb a króm (nem csak a sportos hatás miatt fekete karosszériadíszekkel rendelkező prototípusnál lesz így).

A belső térről csak egy hivatalos vázlatrajzot közöltek, ez alapján álló helyzetben 40 mérföld/órás tempóval halad az autó; a dolgot komolyra fordítva a műszerfal tetejére teszik az érintőképernyőt, de azért meghagynak pár fizikai kapcsolót a szellőzésnek is.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.