Új motorokat és fejegységet kap a Land Rover Discovery is

Négy évvel ezelőtt mutatkozott be a hétszemélyes utastérrel rendelkező Land Rover Discovery.

Négy évvel ezelőtt mutatkozott be a hétszemélyes utastérrel rendelkező Land Rover Discovery, amely most a padlólemez-társ testvérmodelljeihez hasonlóan megkapja a brit konszern nagyobb teljesítményű elektromos rendszerét és legújabb fejlesztésű Ingenium motorjait.

A motorkínálatban az alapmotor a 2,0 literes turbó 300 lóerővel és 400 Nm-rel, ezen kívül soros hathengeresek választhatóak – utóbbiakhoz 48V-os lágyhibrid rendszert is adnak. A P360-as hajtás benzines erőforrás 360 lóerővel és 500 Nm-rel, a D250 249 LE/570 Nm teljesítményű dízel, a D300 300 LE/650 Nm-es dízel.

A Land Rover Discovery teherautó-változata a 300 lóerős dízellel és SE vagy HSE felszereltséggel választható. A 2024 literes raktérhez 784 kg-os terhelhetőség és 3,5 tonnás vontatási kapacitás tartozik. Ennél a modellnél alapáron adják a Pivi Pro fejegységet.

 

 

A teljes cikket IDE kattintva olvashatják!

Toyota Corolla Hybrid GR-Sport és TS Hybrid Trek összehasonlítás

Éles vonalak jellemzik már alapból is a Corolla orrát, erre csak ráerősít a GR változat méhsejtmintás hűtőrácsa. A trendi pasztelszürke szín mellett karcsúsítja a megjelenést a fekete tető, a kerékjáratokat esztergált felületű 18 colos felnik töltik meg – utóbbi a Dynamic csomag (420 000 Ft) hozománya. Szemrevaló a látvány, amit a sportülés és annak kárpitozása is hangsúlyoz. Már korábban megismerkedtünk a 2,0 literes benzinmotort használó öntöltő hibriddel, amely nagyon jól illik a Gazoo Racing gyári versenyistálló által készített atletikus körítéshez.

A legnagyobb változás egyébként nem a megjelenésben, hanem a felfüggesztésben történt. Sajnos, mondja majd az, akit elvarázsolt a sportos megjelenés, ugyanis az első hazafelé vezető úton azzal kell szembesülnie, hogy a korábban simának gondolt út bizony tele van döccenőkkel, a csatornafedeleket érdemes nagy ívben elkerülni, a vasúti átjáró pedig gyorsan eltűnik a napi ingázás útvonalából. Ez az ára annak, hogy átlagon felüli sebességgel tudunk fordulni. Nem csak normál, de forszírozott tempónál is sínautóként követi a kormány által kijelölt ívet a GR Corolla, a hibridség okán hátul lévő akkumulátor miatt a tömegeloszlása kiegyensúlyozottabb a hasonló belső égésű motorral felszerelt autóknál. Az elektromos-hidraulikus fék hatásos, jól adagolható, ahogy az állítható energia-visszatermelés (motorfékhatás) is remek.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.