Kívül-belül megújult a házánkban gyártott S-Cross

Lágyhibridként kezd az Esztergomban készülő Suzuki modell, jövőre öntöltő hibrid hajtással is választható lesz.

null

Kívül-belül teljesen új megjelenéssel folytatja a pályafutását az Esztergomban gyártott Suzuki S-Cross; jelvényként még megjelenik az SX4 a csomagtérfedélen, de a kommunikációban következetesen anélkül emlegetik az újdonságot. A forma csak nekünk újdonság, hasonló orrkiképzést már használt a Suzuki korábban is az Ertiga egyterűből készített, piactól függően XL6/XL7 néven futó szabadidő-autónál.

A korábbinál magasabban fut a motorháztető, előrébb és feljebb kerültek a fényszórók is. A teljesen LED-es lámpák menetfénye kapott három „karmot”, ezt a motívumot a korábbinál magasabban elhelyezett, félkörívbe rendezett hátsó lámpában is megismétlik. Zongoralakk-fekete a hűtőrács, amelyen belül még a fényszórókat összekötő krómlécet is elhelyeztek, az első-hátsó lökhárítóban ezüst betétet látunk. Változatlanul ötszemélyes az utastér, itt a nagy újdonságot a műszerfal kialakítása jelenti, az érintőképernyőt kiemelték a síkból – hasonlót láthattunk pár napja a friss Vitara Brezzánál.

Amíg a kormány mögött a megszokott, analóg órákat és digitális középső kijelzőt tartalmazó műszeregységet látjuk, a 9 colos képátlójú érintőképernyőnél teljesen átszervezték a menürendszert, már itt meg lehet jeleníteni a hajtáslánc működését – ezzel is a jövőre érkező öntöltő hibrid hajtásra készülnek –, és szintén jövőre kezdi meg a működését a Suzuki Connect nevű online szolgáltatás-csomag. Android Auto és Apple Carplay kapcsolódási lehetőséget is kínál az új rendszer.

 

A teljes cikket ITT érheti el. 

Borítókép: S-Cross (Fotó: YouTube/Képernyőfotó)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.