Öt vendégtípus, akit a pincérek ki nem állhatnak

Olykor sok erőt kell gyűjteniük a vendéglátósoknak az illetlen szituációk megoldásához.

null

1. A szintén vendéglátós
Miután hosszan nézi az étlapot, a pincérhez fordulva kimerítő pontossággal próbálja megtudakolni a választott étel összetevőit és elkészítési módját. Javaslatot is ad, hogy lehetne még jobb az étel, hiszen ő már csak tudja, ő is vendéglátós. Végül természetesen egy másik ételt választ.

2. A humorista
Az italok rendelésétől a desszertig minden potenciális lehetőséget kihasználva, saját stand-up estet tartva hívja fel magára a partnere, az szomszéd asztalnál ülők és a pincérnő figyelmét. Ő az, aki a ,,még valamit?” kérdésre azzal felel, hogy "Magát, kisasszony!”.

3. Az információéhes
A vendég, akinek mindig szüksége van valamire. Mindig kérdez, ha elhalad mellette egy pincér, és telhetetlen mohósággal falja az információt. Ez a vendégtípus az egyik legveszélyesebb: amit lehetőségként ajánlanak, rögtön kell neki. A típus további ismertetőjegye, hogy a legkomplikáltabb ételeket választja.

4. A kempingező
A pincérek egyik legrosszabb rémálma. Szépen komótosan felveri sátrait, és hosszú távra tervez. Alaposan megfontolva dönt, minden egyes fogást gondosan kiélvez, majd fizetés után még órákig marad. Persze, érthető, ha az ember lassan eszik, de hosszú órákig nem illik foglalni egy asztalt.

5. A neveletlen

Aki hiányolja a kávé mellé járó sütit, megsértődik, ha nem mosolyog a pincér, másik asztalhoz szeretne ülni, megjegyzést tesz a fogásokra, és a panaszkönyvet kéri a számla helyett. Természetesen a „kérek szépen” helyett a ,,lesz egy" kifejezés használja.

Az eredeti cikk ITT olvasható.
Borítókép: Illusztráció (Fotó: Pexels)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.