Hatalmas bevásárlókocsik
Egyszerű oka van: minél nagyobb a bevásárlókocsi, annál könnyebben töltöd fel, akár olyan dolgokkal, melyekre nem feltétlenül lenne szükséged, hiszen a nagy kocsiban úgy látszik, hogy csak néhány apróságot vettél – olvasható a Mindmegette cikkében.
Kilencesre végződő árak
Milyen jól hangzik, ha valami "csak" 999 Ft 1000 helyett, nem? Ne dőljünk be a cselnek, ma már egyáltalán nem spórolunk vele, de a boltok előszeretettel használják, hogy becsapják az agyunkat, és az áruval a hónunk alatt boldogan elsétáljunk, azt gondolván, milyen jó üzletet kötöttünk.
Sokkoló illatfelhő
Nem véletlen, hogy az üzletek első blokkjában virágok vagy frissen sült péksütemények sorakoznak. Már a bejáratnál elkezdődik az érzékszervek csábítása, és a tudat alatti kényszer, hogy vásároljunk. Hiszen ahol ilyen illattal köszöntik az embert, az csak jó hely lehet, nem?
A teljes cikk IDE kattintva olvasható.
Borítókép: Illusztráció (Forrás: Pexels)