Gombamód szaporodnak a streamingszolgáltatók Magyarországon is

A nyári iskolaszünet kezdetére időzítette a Disney+ videótartalom szolgáltató a magyarországi indulását. Nem lesz könnyű növelni a felhasználók számát – írja a VG.

Forrás: Vg.hu2022. 06. 07. 13:26
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A magyar fogyasztó rendkívül árérzékeny, ezért az ingyenesen hozzáférhető tartalmakat (YouTube) keresi, de van nagyjából 1,3–1,5 millió előfizető, aki megvásárolta valamely nagy szereplő szolgáltatását.

Még tavalyi adatok szerint itthon a Netflix számít a legnagyobbnak, nagyjából 37-38 százalékos piaci részesedéssel. A második az Amazonhoz köthető Prime Video 29-30 százalékkal. A múlt esztendőben a harmadik helyre csúszott, nálunk igazi nagyágyúnak számított HBO Go az idén már ismét begyújtotta a rakétáit HBO Max néven, de a piaci adatok szerint az első negyedévben még nem sikerült visszaszereznie a második helyet. A tavalyi részesedése kezdetben 25 százalék körüli volt, majd ahogy közeledett a márkaváltás, úgy olvadt ez a hányad is.

 

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.