A felvásárlás részleteiről titoktartásra hivatkozva nem adott bővebb tájékoztatást. Jelezte ugyanakkor, hogy a boltvásárlás részleteit annak bejelentésekor ismertetik a nyilvánossággal.
A Coop-csoport a múlt évben 510 milliárd forintos árbevételt ért el, hasonlóan a 2010-es és a 2009-es bevételhez.
A vezérigazgató eredménynek minősítette, hogy az 500 milliárd forintot meghaladó árbevételi szintet stabilizálni tudta a csoport az utóbbi években, a belföldi fogyasztás visszaesése mellett is.
Murányi László mindehhez hozzátette: a Coop-csoportnak több mint 700 kis- és közepes magyar vállalkozás a tagja, hatókörébe több mint 5000 bolt tartozik Magyarországon. Ebből mintegy 3000 üzlet viseli a Coop logót. A többi bolt pedig franchise-rendszerben működtetett üzlet. A csoport tevékenységének a gerincét az élelmiszer-kiskereskedelem adja, de a csoport végez például ipari és bérbeadási tevékenységet is.
Tavaly a Coop-csoport fejlesztésre mintegy 3 milliárd forintot fordított, hasonlóan az előző évihez. A fejlesztések keretében tovább növelték a múlt évben a Coop integrált számítástechnikai rendszerbe bekapcsolt üzletek számát, amelyek tábora most már meghaladja az ezret. Erre a fejlesztésre eddig a csoport összesen mintegy 6 milliárd forintot költött.
Folytatódott a Coop-csoport boltmegújítási programja is, aminek keretében várhatóan ez év végére valamennyi üzlet új arculatot kap. A boltmegújítási programra eddig mintegy 2 milliárd forintot költöttek. Kiemelt fejlesztés a Coop törzsvásárlói program is.
Murányi László az akvizíciók eredményeként elképzelhetőnek tartja, hogy a csoport idei árbevétele 5-10 százalék körül nő.