Sajtókampányt indít a Penny ellen a kamara

Magyar Nemzet
2019. 03. 28. 9:11
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara sajtókampányt indít a Penny Market ellen, miután a kiskereskedelmi lánc rendkívül nyomott áron, a hazai tejtermelők helyzetét rontva még mindig értékesíti áruházaiban a szlovák UHT tejet – olvasható a kamara oldalán.

Győrffy Balázs kamaraelnök szerint fogyasztói oldalról nem igazán találni kivetnivalót abban, hogyha minél olcsóbban juttatják el hozzánk a kereskedelmi láncok azokat a termékeket, amelyekre árérzékenyek vagyunk. Felidézte: kifejezetten jó kapcsolat alakult ki korábban a termelők, feldolgozók és a kereskedők között, ám ezt a Penny Market új, Németországból nemrégiben érkezett ügyvezetője az első mozdulattal felrúgta.

Győrffy Balázs szerint az eset azért is felháborító, mert ezt Németországban sohasem merné megtenni a lánc. Úgy gondolja, a magyarországi tejágazati szereplők alsóbbrendű lények a németországi gazdálkodókhoz képest. Szlovákiában az UHT tejnek magasabb a fogyasztói ára, mint a magyar tejé, ennek ellenére az import terméket – szállítási költséggel együtt – 15 forinttal olcsóbban tudja árulni a Penny.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.