Késlekedés nélkül jelezni kell a közműszolgáltatónak, ha a fogyasztónak fizetési nehézsége támad – hívta fel a figyelmet a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) sajtófőnöke a köztelevízió műsorában. Scherer Zsolt szerint ez azért indokolt, mert így el lehet kerülni a szolgáltatás kikapcsolását, azonban ha jelzés nélkül mulasztja el a számlája befizetését, akkor a szolgáltató nem tud segíteni. Ráadásul – tette hozzá a sajtófőnök a távirati iroda tudósítása szerint – a közművek ki- és visszakapcsolása jelentős költségekkel jár, amivel sokan nincsenek tisztában. Ha valaki úgy érzi, hogy jogtalanul kapcsolták ki nála valamelyik szolgáltatást, akkor a megyei kormányhivatalok járási hivatalainál tehet bejelentést.
A MOHU ismertette az új lomtalanítási rendszer részleteit
A cél az, hogy a képződő hulladék a lehető legnagyobb arányban nyersanyagként hasznosuljon újra.