ITM: Idén is kiemelt figyelmet fordítanak a diákok fogyasztóvédelmi tudatosságára

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) az idei tanévben is nagy figyelmet fordít a diákok fogyasztóvédelmi ismereteinek megalapozására, ezért a tárca negyedszerre hirdeti meg a „Fogyasztói tudatosságra nevelő iskola” pályázatot – közölte az ITM csütörtökön az MTI-vel.

Forrás: MTI2019. 09. 05. 12:41
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A pályázat egyik célja, hogy elismerje azokat az általános- és középiskolákat, amelyek érdemi intézkedésekkel, helyi programokkal, szemléletformálással segítik a fiatalokat a fogyasztóvédelmi ismeretek elsajátításában. A kiírás arra ösztönzi az oktatási intézményeket, hogy tudatos fogyasztói szemléletet alakítsanak ki a diákokban.

Mindezekre azért van szükség, mert az iskoláskorúak mára kiemelt célcsoporttá váltak, rendszeresen vásárolnak az interneten, közösségi oldalakon anélkül, hogy jogaikról, lehetőségeikről részletesebb ismeretekkel rendelkeznének, így könnyen befolyásolhatók.

A közlemény szerint 2016 óta 22 általános iskola és 41 középiskola, köztük két külhoni magyar intézmény részesült ilyen elismerésben, vált jogosulttá a „Fogyasztói tudatosságra nevelő iskola” cím viselésére.

A pályázatok a tanév ideje alatt bármikor benyújthatók, a pályázati felhívás és a kapcsolódó anyagok a kormányzati honlapon az ITM oldalán érhetőek el.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.