Az elmúlt hónapban dupla annyian kerestek rá Google-n a „Tesco és az Auchan házhozszállítás” kifejezésekre, mint egy évvel ezelőtt, a webshopok kosarai pedig egyre gyorsabban megtelnek, mióta fennáll a jelenlegi egészségügyi helyzet. Ezt jelzik a Google Trends adatai, amelyek szerint március elejéhez képest közel 70 százalékkal nőtt a keresések száma az “auchan házhozszállítás” kifejezésre, míg a Tesconál az elmúlt öt évhez képest rekordmennyiségű kattintás történt mostanában. – A mai nappal pedig kapacitáshiány miatt nem is tudnak több rendelést fogadni – jelezte lapunknak Alberti Dorina, online marketing szakértő.
![](https://cdn.magyarnemzet.hu/2024/07/vCSwqobaIw9TsPdUqgtaI7Z2yD52CBeCWGQYahbEEhk/fill/550/310/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzdlNTE3NzJmZGRmOTRmMDc5MzJiYzQ0N2EwMjg3ZTYw.jpg)
Fontos részleteket árult el Nagy Márton a kínai hitel felvételéről
A nemzetgazdasági miniszter jelezte, hogy a hitelt főként infrastrukturális fejlesztésekre költik.