A világjárvány által előidézett gazdasági helyzetben a megváltozott fogyasztói szokásokhoz való alkalmazkodás a versenyképesség kulcsa. A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) az e-kereskedelem tovább erősödő térnyerésére reagálva létrehozta a Budapest Select Concept Store webshopot, hogy platformot biztosítson a hazai márkák termékeinek, és ezáltal értékesítési lehetőséghez juttassa őket olyan időszakban, amikor a személyes eladások erőteljesen visszaszorultak. A hazai divat- és dizájnipar integratív koordinációs szervezeteként az MDDÜ kötelességének érzi, hogy nehéz időkben is támogatást nyújtson az iparági szereplőknek, így a megváltozott gazdasági helyzetben tett lépései között fontos a hazai divat- és dizájnvállalatok értékesítési folyamatainak elősegítése. A platform célja, hogy a nyílt pályázat során, a szakmai zsűri által kiválasztott divat- és dizájnmárkák széles körű online láthatóságot kapjanak. A webshop segítségével elérhetik a vásárlóerőt jelentő célcsoportot, azaz a termékeik iránt érdeklődő fogyasztókat, ezáltal növelhetik a vállalkozásuk bevételét – olvasható az MDDÜ közleményében.
Nem akármilyen boltot tervez nyitni idehaza ez az üzletlánc
Innováció.