A Budapest Central European Fashion Week hosszú évek óta a nagyközönség, a buyerek, a tervezők és a média találkozásának elsőszámú állomását jelenti a térségben, melynek köszönhetően Budapest egyre közelebb kerül ahhoz, hogy a régió meghatározó divatfővárosai közé tartozzon. A márciusi lesz a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) második digitális divathete, hiszen az októberi BCEFW szintén ebben a formában valósult meg és hatalmas sikernek örvendett. Digitális jellegén túl további különlegességeket is tartogat a rendezvény, hiszen két szezon darabjai is helyet kapnak az online kifutón. Tavaly októberben a vírushelyzet miatt számos márka nem tudott bemutatkozni a 2021-es tavaszi–nyári kollekciójával, ezért az ügynökség lehetőséget biztosít ezek pótlására – adta hírül közleményében az MDDÜ.
Félelmetes hanyatlásba kezdett Németország
Akkora a baj, hogy magával ránthatja Európát.