A Budapest Central European Fashion Week hosszú évek óta a nagyközönség, a buyerek, a tervezők és a média találkozásának elsőszámú állomását jelenti a térségben, melynek köszönhetően Budapest egyre közelebb kerül ahhoz, hogy a régió meghatározó divatfővárosai közé tartozzon. A márciusi lesz a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) második digitális divathete, hiszen az októberi BCEFW szintén ebben a formában valósult meg és hatalmas sikernek örvendett. Digitális jellegén túl további különlegességeket is tartogat a rendezvény, hiszen két szezon darabjai is helyet kapnak az online kifutón. Tavaly októberben a vírushelyzet miatt számos márka nem tudott bemutatkozni a 2021-es tavaszi–nyári kollekciójával, ezért az ügynökség lehetőséget biztosít ezek pótlására – adta hírül közleményében az MDDÜ.
A Digital Fashion Week AW21/22 a következő őszi–téli kollekciókat mutatja be 2021. március 25–26. között, míg az SS21 Weekend során – március 27-én és 28-án – a tavaszi és nyári összeállítások kapják a főszerepet.

A divathét alatt a régiós és nemzetközi divatvilág figyelme is Budapestre irányul, az online megvalósításnak köszönhetően pedig bárki részese lehet a digitális élménynek és megismerheti azokat a tehetséges magyar tervezőket, akik a Milan Fashion Week kifutóin is bemutatták legújabb kollekcióikat! Bár a forgatást szigorú egészségvédelmi szabályok között valósították meg a szervezők, az esemény korábbi exkluzív hangulata továbbra is visszaköszön majd.
Az érdeklődők huszonhat magyar divattervező munkásságába nyerhetnek betekintést:
A hazai tehetségek mellett tizenegy régiós divattervező is bemutatkozhat, így az esemény tökéletesen tükrözi Közép-Európa kulturális gazdagságát. A runway videók az esemény hivatalos Facebook-oldalán követhetőek az említett időpontokban, valamint később visszanézhetőek lesznek a BCEFW Youtube csatornáján.
A BCEFW-n megjelenő hazai márkák egy részének már elérhetőek a termékei a 2020 decemberében indult Budapest Select Concept Store webshopban.