Varga Viktória: Egy jól eltalált árnyalat kiemeli a női szépséget

A divatügynökség online rendezvényén huszonhat magyar és tizenegy régiós tervező mutatta be legújabb alkotásait.

2021. 04. 01. 17:42
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A március 25-én és 26-án, online követhető formában megrendezett Budapest Central European Fashion Weeken debütált a ViktoriaVarga Budapest legújabb kollekciója. A 2018-ban, Varga Viktória által megalapított márka hihetetlen sebességgel nyerte el a divatrajongók szívét. Már a 2020 szeptemberében megrendezett divathét – amelyen számos híresség, színészek, műsorvezetők bukkantak fel a nézőközönség soraiban, akik a divattervező ruháiban pompáztak – egyik fénypontja is a tervező új kollekciójának bemutatása volt. A bemutató után a modellek és a Varga Viktória ruháiban nézelődő hírességek együtt fotózkodtak a tervezővel. Mint arról Varga a honlapján is beszámolt: „Ruháimmal szeretném arra inspirálni a nőket, hogy vállalják önmagukat és merjék megélni nőiségüket, valamint hordjanak színeket, hiszen egy jól eltalált árnyalat kiemeli a szépségüket és erősíti kisugárzásukat.” Úgy tűnik, ez a filozófia a szélesebb közönség számára is átjött.

A ViktoriaVarga Budapest ruhakölteményei a a 2021-es, online közvetített divathéten. Fotó: MDDÜ

A Magyar Nemzet a tervezőt arról kérdezte, hogy alkotóként a ruhák tervezése, létrehozása során megmutatkozott-e a darabokon valamilyen módon az, hogy nagyjából egy éve bezárva éljük az életünket.

Trenddiktálás

A Budapest Central European Fashion Weeket (BCEFW) idén is a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) rendezte meg. Az MDDÜ négynapos online rendezvényének keretében huszonhat magyar és tizenegy régiós tervező mutatta be legújabb alkotásait a hazai és nemzetközi nagyközönségnek. A trenddiktáló márkák előre rögzített runway videóit a BCEFW hivatalos Facebook-oldalán közvetítette az Ügynökség.

– Nagyon hálás vagyok, hogy a vásárlóink a járvány alatt is szeretik, veszik és viselik a ruháinkat. Ennek megfelelően a tervezés és a gyártási folyamat alapvetően nem változott, csak átrendeződött az értékesítési folyamat, megnövekedett a webshopunk forgalma és sokkal több lett a kiszállítás – értékelte az elmúlt egy évet Varga Viktória. – Az alkotói folyamatot nézve több időnk jutott a művészetre, ezáltal növekedtek a kézzel készült részletek a ruhákon. Vannak olyan jellemző technikáink, amelyeket már abszolút felismernek, ilyenek például a szalagok, az organza anyagmanipulációk, a pomponok, valamint kézzel is festek a ruhákra – világított rá a tervező.

Varga Viktória kérdésünkre megjegyezte, hogy új kollekciójában tovább kísérletezett a színekkel, amelyekhez korábban is ösztönösen jó érzéke volt. – Merem állítani, hogy darabjaim kreatívabbak, kísérletezőbbek, de hasonlóan színesek, mint ahogy a márkától eddig meg lehetett szokni – összegzett Varga Viktória. – A ruháimmal szeretném inspirálni a nőket, hogy bátran hordjanak színeket. Hiszek abban, hogy egy jól eltalált árnyalat kiemeli a szépségüket és erősíti a kisugárzásukat. A mottóm is ez lett: „Színekbe öltöztetjük az életet” – fogalmazott.

A tervező legújabb ruháit itt lehet megcsodálni:

 

 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.