A Tesla 13,76 milliárd dolláros árbevételről és 1,62 milliárd dolláros nettó eredményről számolt be a harmadik negyedévben, miközben tavaly még csak 331 millió dollár volt az eredmény ugyanebben az időszakban. Az autógyártásban a bruttó marzs 30,5 százalékra növekedett, miután a szegmens árbevétele 12,06 milliárd dollár, költsége 8,38 milliárd dollár volt. Az energia-üzletágban (napelemek és akkumulátorok) 806 milliárd lett az árbevétel, de itt a költségek is magasak voltak, összesen 803 milliárdra rúgtak.
A szolgáltatások és egyéb más szegmensek (autójavítás, biztosítás) 894 milliárdos árbevételt hoztak.
A társaság növekedését fékezte a csiphiány és a szállítási nehézségek, mindenekelőtt a kikötőkben feltorlódott forgalom, de ezzel együtt is ötvenszázalékos növekedést terveznek a szállított járművek számában éves szinten. A gyártás fokozásának egyelőre csak a kapacitások növelésének üteme szab határt, miután a vevők már türelmetlenül várják a Cybertruck típust. Ám ennek gyártását csak akkor kezdik meg, ha már megindul a Model Y gyártása a Texasban lévő austini gyárban, ahol egy óriási összeszerelő üzemet építenek.
A Tesla részvénye az eredmény közzététele előtti 865 dolláros árfolyamról rövid időre tíz dollárt esett, azonban rövidesen felszaladt 895 dollárig, ami jelentős erősödés. A cég további növekedési lehetőségeit ezek szerint a befektetők kedvezően ítélik meg, és erre alapot is ad az eredmény. Ugyan most még csak évi egymillió autót gyárt a cég, de terveik szerint a gyárak gyors építésével a szám idővel legalább megtízszereződik, miközben újabb típusokat is piacra dobnak majd, köztük egy viszonylag olcsó, 25 ezer dolláros típust.
A cég teljes piaci kapitalizációja közel 900 milliárd dollár, ami fundamentálisan akkor nevezhető indokoltnak, ha a gyors növekedési fázis végén az eredmény nagyjából a jelenlegi érték harmincszorosára növekszik.