A Themis vezette konzorcium nyerte meg 35 évre az autópályák kezelését

A koncesszoroktól elvárják, hogy 2032-ig 317 kilométer új utat építsenek, de megkövetelik 265 kilométer hosszan a sávbővítést – írja a Világgazdaság.

Forrás: Vg.hu2022. 05. 06. 10:58
Budapest, 2013. június 4. Teherautók az M0 autópálya déli szektorának bõvítéséhez épült új, 770 méter hosszú hárosi Duna-hídnál próbaterhelés elõtt 2013. június 4-én. Amennyiben a próbaterhelés során mért adatok egyeznek a számítottakkal, akkor az M6 autópálya és az 51-es számú fõút közötti 11 kilométer hosszú szakaszon legkésõbb július végén megindulhat a forgalom.. MTI Fotó: Sóki Tamás Fotó: Sóki Tamás
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Themis magántőkealap vezette konzorcium nyerte meg az autópályák építésének és karbantartásának koncessziós jogát a következő 35 évre

– jelentette be pénteken Rogán Antal miniszter az eljárás eredményét. Azt is ismertette, hogy nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségű az autópálya-rendszer fejlesztése és bővítése – olvasható a Vg.hu cikkében.

A koncesszoroktól elvárják, hogy 2032-ig 317 kilométer új utat építsenek, de megkövetelik 265 kilométer hosszan a sávbővítést.

Emellett elvárják a teljes úthálózat karbantartását és üzemeltetését a következő 35 évben, amely a miniszter állítása szerint a leghosszabb törvény adta időkeret.

Borítókép: Teherautók az M0-s autópálya déli szakaszán. A kép illusztráció (Fotó: MTI/Sóki Tamás)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.