A szállodai törzsvendégek számára a legfontosabb a hotel jó elhelyezkedése

A szállodában nyaraló magyarok több mint fele ugyanannyi időt nyaral idén, mint az elmúlt években, a válaszadók többsége elsősorban a hotel elhelyezkedése, ára, a szolgáltatások, a törzsvendég-kedvezmények, az étterem minősége miatt választaná nyaralásához újra ugyanazt a szállodát – derül ki a Danubius Hotels legfrissebb online kutatásából.

Forrás: MTI2022. 07. 12. 12:11
Budapest, 2022. január 10. Fürdõzõk a Gellért Gyógyfürdõ és Uszoda kültéri medencéjében. A Danubius Hotels 2021. december 1-ig üzemeltette a felújítás miatt bezárt Hotel Gellértet, a fõváros egyik történelmi szállodáját, amelynek része a Gyógyfürdõ és Uszoda is, amely utóbbi azonban továbbra is fogadja a vendégeket. MTVA/Bizományosi: Nagy Zoltán *************************** Kedves Felhasználó! Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemû különösen szerzõi jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi igényért a fotó szerzõje/jogutódja közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelõssége e körben kizárt. Fotó: Nagy Zoltán
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Danubius Hotels több mint 1600 magyar törzsvendégét kérdezte meg arról, melyek a fő szempontjaik a szállás kiválasztásakor.

A kutatás eredményéről kiadott közleményben ismertetik: törzsvendégek többségének (61 százalék) a szálloda kiválasztásánál a legfontosabb szempont az elhelyezkedés, hogy sétatávolságban legyenek a látványosságok és programok.

A válaszadók kültéren legszívesebben strandolással (82 százalék), városnézéssel (61 százalék), kirándulással (55 százalék) és tóparti pihenéssel (53 százalék) töltik az időt, míg a hotelben a medence (80 százalék), a wellness (80 százalék), valamint a masszázs (36 százalék) és a szauna (34 százalék) a legvonzóbb program a kikapcsolódáshoz.

A gyakori takarítás (81 százalék) és a medencék állandó fertőtlenítése (74 százalék) alapelvárás a visszatérő vendégek részére. Tízből kilenc megkérdezett számára a hotelválasztásnál bizalomkeltő, ha egy ismert, nagy tapasztalattal rendelkező szállodalánchoz tartozik a kiválasztott szállás.

Minden második megkérdezettnek a felhőtlen kikapcsolódáshoz kiemelten fontos a szállodai alkalmazottak vendégszeretete is

– jegyezték meg.

Liptai Judit, a Danubius Hotels központi sales- és marketingigazgatója közölte: szállodáik működésének ötven éve alatt több mint 30 millió vendégéjszakát regisztráltak.

Több tízezer ügyfelünk vált visszatérő vendéggé. Megtartásukhoz folyamatosan javítják szolgáltatásaikat, növelni szeretnék a törzsvendégeik számát

– jelezte.

A Danubiust 1972-ben állami vállalatként alapították. A Danubius Hotels tulajdonosa jelenleg az angol CP Holdings Ltd., szállodaipari érdekeltsége 42 szállodával Európa öt országában van jelen. A szállodacsoport gyógy-, wellness és városi szállodákat tulajdonol és üzemeltet Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában és Romániában, illetve üzemeltet Nagy-Britanniában. 2019-től a városi szállodák a Danubius Hotels, míg a gyógy- és wellness szállodák, az Ensana márka köré szerveződtek. Magyarországon kilenc budapesti és hét vidéki szállodát üzemeltetnek.

Borítókép: fürdőzők a Gellért Gyógyfürdő és Uszoda kültéri medencéjében. A Danubius Hotels 2021. december 1-ig üzemeltette a felújítás miatt bezárt Hotel Gellértet, a főváros egyik történelmi szállodáját, amelynek része a gyógyfürdő és uszoda is, amely utóbbi azonban továbbra is fogadja a vendégeket (Fotó: MTVA/Nagy Zoltán)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.