Az MKB Bank és a Takarékbank április 30-i egyesülésével létrejött az MBH Bank, Magyarország második legnagyobb, tisztán magyar tulajdonú hitelintézete. A bank egységes arculattal folytatja működését, fokozatosan megújítva és modernizálva közel 500 fiókból álló hálózatát.
Három jogelődje hálózatára építve az MBH Bank rendelkezik az ország legnagyobb bankfiókhálózatával. A bank átfogó fiókmodernizációs programot indított, hogy országszerte modern körülményeket és egységes szolgáltatási színvonalat biztosítson ügyfeleinek, függetlenül attól, hogy nagyvárosban vagy kistelepülésen élnek. Ennek érdekében folyamatosan újulnak meg a korábbi MKB Bank- és Takarékbank-fiókok, amelyek az MBH Bank új arculatával működnek majd tovább. A bank az év végéig minden fiókját az új arculati elemeknek megfelelően átmárkázza és 30 fiókot teljesen átépít. Az új fiókokokban külön teret kap például a prémium banki vagy a jelzálog-hitelezési tanácsadás, de szeparált helyre kerül a pénztár is. A letisztult belső terek akadálymentesek, így a fogyatékkal élő ügyfelek számára is kényelmes ügyintézést tesznek lehetővé.
Barna Zsolt, az MBH Bank elnök-vezérigazgatója megnyitóbeszédében elmondta: „Kiemelt fontosságú számunkra, hogy az MBH Bank kétmillió ügyfele a legjobb termékeket és szolgáltatásokat kapja, személyesen és digitálisan egyaránt, ezért nagy hangsúlyt helyezünk mind fiókhálózatunk, mind digitális felületeink megújítására. Fiókjainkban és szolgáltatásainkban innovatív, úttörő megoldásokat vezetünk be, valamint ügyfeleink még jobb kiszolgálása érdekében olyan új banki ügyintézési modellekkel is kísérletezünk, mint a ma átadott digitális kioszk”.
Csöbör Katalin, a térség országgyűlési képviselője köszöntőjében kiemelte annak fontosságát, hogy a tisztán magyar tulajdonú bank fontos szerepet tölt be a miskolciak és a megyében élők pénzintézeti ügyeinek intézésében. Az sem mellékes, hogy a bankfiókok üzemeltetésében helyi munkaerőt vesznek igénybe.
Az új fiók nyitását követően ma a Miskolci Egyetemen debütált az MBH Bank első digitális ügyfélkiszolgáló pontja, amelyben személyes ügyfélszolgálati jelenlét nélkül, biztonságosan és kényelmesen lehet bankszámlát nyitni. A magyar FaceKom által fejlesztett, első körben tíz digitális banki kioszkot magyarországi egyetemeken telepíti a bank. A tervek szerint a későbbiekben további banki szolgáltatásokkal bővül a digitális MBH-kioszkok kínálata.