Az uniós közbeszerzési értesítő szerint a kétszer két sávos R76-os gyorsút első szakaszának folytatásaként, ahhoz csatlakozva Balatonszentgyörgy településtől kezdődően Fenékpusztáig kell a nyertes ajánlattevőnek megépítenie a pálya második ütemébe sorolt részt. A kivitelezési szerződést azonban most módosították, mert változott az út besorolása: a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium az M76-os autóút M7–Balatonszentgyörgy–Zalaegerszeg megvalósítását rendelte el a korábbi R76-os gyorsút helyett. A gyorsút sajátossága, hogy megépíthető szilárd burkolatú leállósáv nélkül, lehetnek rajta szintbeli kereszteződések, és keskenyebb sávokkal is elkészíthető, a legmagasabb megengedett sebesség pedig 110 kilométer óránként.
Félelmetes hanyatlásba kezdett Németország
Akkora a baj, hogy magával ránthatja Európát.