A november az internetes áruházak ünnepe, amikor egész hónapban, illetve az akciózásra kijelölt black friday kampánynapokon az elektronikus üzletek jelentős kedvezményekkel kínálják főként az iparcikkeket, szolgáltatásokat. Több mint 3,3 millió magyar internethasználó körében évről évre népszerűbb az olcsóbban kínált karácsonyi ajándékok virtuális vadászata az ünnepek előtti webes kampányban, ráadásul idén a korábbinál is többen választják a biztonságos vásárlási módot, mivel a járvány tavasz óta sokakat eleve az internetre terel. A black friday tehát – különösen az ebben az évben rövidebbnek ígérkező karácsonyi bevásárlási szezonban – kiemelt jelentőségű kereskedelmi esemény a fogyasztók védelme szempontjából is.

Olajár: sok múlik azon, hogyan reagál Irán az elkövetkező órákban és napokban
Olyan régióról van szó, amely a globális olajtermelés egyharmadát adja.