Áldozatait szedi az LMBTQ-ideológia

Most az amerikai Kohl’s áruházat büntetik a vásárlók, amiért az LMBTQ-propagandát hirdet a fiataloknak.

Gábor Márton
2023. 05. 30. 8:38
null
20220723 budapest pride felvonulas havran zoltan magyar nemzet Fotó: Havran Zoltán
Vélemény hírlevélJobban mondva- heti vélemény hírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz füzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A vásárlók felháborodásával szembesült az amerikai Kohl’s áruház, miután árulni kezdte a csecsemőknek és kisgyermekeknek készült LMBTQ-tematikájú ruha kollekcióját. Az üzletekben a Pride-alkalmából megjelenő árucikkeken többek közt azonos nemű párok, szivárványszínű büszkeség zászlók szerepelnek, ezeket pedig egytől egyig 3–9 hónapos gyermekeknek tervezték.

A termékekről készült képek végigsöpörtek az interneten, a különböző közösségimédia-felületeken a felhasználók szót emeltek az ellen, hogy a Kohl’s ráerőlteti az LMBTQ-ideológiát a fiatalokra. 

Többen a cég bojkottjára szólítottak fel.

A Kohl’s egyébként évek óta kiáll az LMBTQ-közösségek mellett, ez ugyanakkor nem mindenkinek tetszik. A Kohl’s Corporation részvényei csak az elmúlt egy évben több mint ötven százalékot zuhantak.

A közelmúltban több nagy amerikai vállalat is jelentős piaci részesedés veszteséget szenvedett el, miután LMBTQ-témákat és influenszereket népszerűsítő termékeket forgalmazott a gyerekeknek.

Alig két héttel ezelőtt a Target amerikai üzletlánc került a viták középpontjába, miután a vásárlók felháborodtak a gyermekeknek készített Pride árucikk-kollekció miatt. Az üzletekben kapható termékek között olyan egyrészes fürdőruhák szerepelnek, amelyek extra ágyékfedésűek, valamint olyan bögrék, amelyeken az áll, hogy „genderfluid”, „azaz nemek közötti átjárhatóság”.

A Target egyik bennfentese a Fox News Digitalnak elmondta, hogy sok helyen, főként a déli vidéki területeken, áthelyezték vagy felszámolták a Pride-részlegeket, hogy elkerüljék azokat a visszhangokat, amelyeket a Bud Light kapott az elmúlt hetekben, miután egy transznemű influenszert használt fel egy promóciós kampányban.

A Target piaci részesedése a Dow Jones Market Data Group adatai szerint 12,6 százalékkal csökkent a botrány kirobbanása óta. Ez csaknem tízmilliárd dolláros veszteséget jelent a vállalatnak.

Borítókép: Kisgyermekek a Pride felvonuláson (Fotó: Havran Zoltán)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.