A Soros-birodalom a legújabb rádiószerzésével a médiában is terjeszkedik – írta a DailyCaller cikke alapján a Mandiner.
Az Audacy a Wikipedia szerint egy korábban Radio.com néven ismert, ingyenes adás- és internetes rádióplatform, amelyet a névrokon Audacy Inc. (korábbi nevén Entercom) fejlesztett ki. Platformjuk zeneajánló rendszerként is működik, de a vállalat rádióhálózati ernyőmárka is, amely több mint 235 helyi rádióállomást egyesít az Egyesült Államokban. Ezenkívül a szolgáltatás több ezer, a platformhoz készített podcastet is tartalmaz. A szolgáltatás fő versenytársai a rivális állomáscsoportok, az iHeartMedia iHeartRadio és a TuneIn.
A DailyCaller rámutat:
az Audacy közleménye szerint a cég jelenleg olyan szerkezetátalakítási megállapodáson dolgozik, amely ha megkapja majd az ehhez szükséges bírósági jóváhagyást, a cég adósságának tulajdonosait az általuk felvásárolt adóssággal arányos részesedéssel ruházza fel a cégből.
De a lap cikkében egy New York Postnak nyilatkozó republikánus nyilatkozatra is kitér az ügy kapcsán. A szóban forgó politikus szerint Soros még a 2024-es amerikai választások előtt, a közvélemény befolyásolása érdekében próbálja megszerezni a részesedést a vállalatból, amely – mint a lap is hozzáteszi – több mint kétszáz rádióállomás tulajdonosa Amerikában országszerte, és amelyet méretében csak az iHeartMedia rádióóriás lép túl.
A Latino Media Network 2022-ben mintegy hatvanmillió dollárért vásárolt meg egy 18 spanyol nyelvű rádióállomásból álló, országszerte működő csoportot a Lakestar Finance befektetési cégtől felvett hitelből, ahol a Soros Fund Management a fő befektetési menedzser, a SEC-bejelentés szerint.
Néhány rádiós műsorvezető a szerkesztőségi vitákra hivatkozva elhagyta a Soros által támogatott csoport által megvásárolt állomásokat.