A rangsorolásban mintegy hetven várost vizsgáltak meg, és összesen negyvenezer Google-értékelést használtak fel a döntéshez. A városokat különböző szempontok alapján értékelték, mint például a sör minősége, a közösségimédia-aktivitás, a helyi bárok és kocsmák kínálata, valamint természetesen az árakat is figyelembe vették, írta a Time Out.
Az eredmények meglepők voltak. Madrid került az első helyre, amit a sörök minőségének kiemelkedő értékelése alapozott meg. A második helyen Prága végzett, amelyet a hihetetlenül jó ár-érték arány jellemez. A bronzérmes pozíciót pedig Bécs szerezte meg, különösen a bárok és a kocsmák széles kínálatának köszönhetően.
Budapest holtversenyben a negyedik helyen végzett, megosztozva ezen a pozíción Szalonikivel és Valenciával. A magyar fővárost valószínűleg a gazdag sörkultúra és a kiváló kocsmák sokszínűsége emelte a negyedik helyre.
A minőségi sörökről híres Brüsszel meglepő módon a hetedik helyre csúszott vissza.
Borítókép: Illusztráció (Forrás: Pexels)