A tizenöt magyar, két lengyel és két szlovák divatmárka prezentációi mellett több side event színesíti a programot, a Fashion Street-en megnyílik a BCEFW pop-up store.
A tervezők prezentációi négy helyszín zajlanak: a Nemzeti Táncszínházban, a Magyar Nemzeti Múzeumban, a Néprajzi Múzeumban és az ELTE Egyetemi Könyvtár és Levéltár épületében.
Stratégiai megfontolásból rendezik meg idén a prezentációval egybekötött bemutatókat a főváros ikonikus helyszínein. Több sikeres nemzetközi példa is bizonyítja, hogy egy ilyen kreatív esemény hatására megélénkül az érdeklődés az adott helyszín iránt. A szervezők az eseményre látogató nemzetközi újságíróknak és a kiterjedt követőtáborral rendelkező véleményvezéreknek úgynevezett hospitality tourt szerveznek, amelyben a város szépségei mellett a magyar gasztronómiai kínálatot mutatják meg.
Évente kétszer rendezi meg az MDDÜ a közép-európai régió egyik legmeghatározóbb divateseményét, amelynek kiemelt célja, hogy bekapcsolja a hazai divat- és designipart a nemzetközi szakmai vérkeringésbe, hosszabb távon régiós központtá alakítsa Budapestet, ezen keresztül is erősítve az országimázst.
További információkat és a részletes programot ITT találják.