– Ilyen eseménydús önéletrajzot még nem olvastam. Dolgozott kommunikációs és marketingigazgatóként, majd válságmenedzser, motivációs előadó, sport- és teljesítménytáplálkozási szakértő lett. Az iskolákon kívül számos képzésen és tanfolyamon vett részt.
– Későn érő típus vagyok. Egyszer csak rákaptam a tanulásra, és ez a mai napig tart. Szeretnék lassabban lemaradni a fiataloktól.
„Hiszek a történetmesélésben”
– Táncosként és színészként a kairói operaháztól kezdve Párizson és New Yorkon keresztül Szibériáig sok országban lépett fel. Több tucat darabban szerepelt, filmekben játszott, rendezett, koreografált. Többször nyilatkozta, hogy valami eltört önben a színház kapcsán. Mi történt?
– A színház volt az életem, de ma már semmilyen szempontból nem tudja azt nyújtani, amiért elkezdtem ezt a szakmát. A színészek is kevésbé hűségesek, oda mennek, ahol többet fizetnek. A Vidám Színpad menedzser igazgatójaként sok mindent tapasztaltam.
– A debreceni Csokonai Színház igazgatójaként szakmai továbbképzéseket indított, balett-társulatot alapított, bekerültek a nemzetközi színházi világ vérkeringésébe. Az intézményt több millió forintos hiánnyal vette át, és öt évvel később ötvenmillió plusszal adta tovább.
– A színház egyre sikeresebbé vált, csak túl sokan szóltak bele. Folyamatosan akadályokba ütköztem, és nem tudtam megvalósítani, amit szerettem volna.
– Hogyan lett műsorvezető az Echo Tv-ben?
– Váratlan felkérés volt. Debrecen után munka nélkül maradtam, a nagy pörgés után durva csönd vett körül. Az Echo Tv-ben tudták, hogy tagja vagyok a Professzionális Operaigazgatók Nemzetközi Kamarájának, és megkérdezték, hogy segítenék-e az Operaház körül akkor kialakult botrány kibogozásában. Néhány ismert személlyel kellett kamera előtt beszélgetnem. Éppen a tévében voltam, amikor beteg lett az egyik műsorvezető, és megkértek, hogy ugorjak be helyette, készítsek egy félórás interjút. Másnap felhívtak, hogy hétvégén lenne egy háromórás élő adás. Amikor azt kérdezték, hogy lennék-e a főszerkesztő, azt mondtam, hogy ez nagyon gyors karrier, kicsit lassítsunk. Végül két évig dolgoztam a kulturális szerkesztőségben. Évekkel később azért kezdtem el beszélgetős műsorokat vezetni a Madách Színház Tolnay Szalonjában, mert hiányoztak az interjúk. A Gondolatbonbonok című esteket a saját történetemmel vezettem fel, majd a vendégekkel beszélgettünk. Hiszek a történetmesélésben, mert általuk megérinthetünk másokat, példát mutathatunk, változást idézhetünk elő.