Áll a bál Gulácsi Péteréknél, a sportigazgató bírálta a játékosokat
Willi Orbán gólja sem segített a Lipcsén, a csapat egyre nagyobb gödörbe kerül, edzője is hitevesztett.
Jochen Rindt, a Formula–1 1970-es világbajnoka egyszer kijelentette, hogy az 1972-es Lotusszal egy majom is nyerni tudott volna. Talán igaza volt, de akadt egy autóversenyző, akinek ez ennek ellenére sem sikerült. Dave Walker a Lotus alkalmazásában többszörös F3-as bajnok volt, ezért Emerson Fittipaldi mellett lehetőséget kapott, hogy az 1972-es szezonban a királykategóriában versenyezzen.
Walker viszont nem találta önmagát a Formula–1-ben, és egyetlen pontot sem tudott szerezni az idényben, amelyben két versenyt kihagyott, egy futamról pedig kizárták. Közben csapattársa, Fittipaldi öt nagydíjon diadalmaskodott, és az év végén begyűjtötte első világbajnoki címét is.
Luca Badoer 1993 és 1999 között a királykategória leggyengébb csapatainak pilótájaként szerepelt. Megfordult a Lolánál, a Fortinál és a Minardinál is, ez magyarázattal szolgálhat arra, miért nem tudott pontot szerezni ezekben az években. Egy évtizeddel később, 2009-ben két futamon lehetőséget kapott a Ferrarinál is, de az olaszoknál sem járt sikerrel, így pályafutása végén ötven futammal a háta mögött, pont nélkül vonult vissza.
Badoer az 1999-es Európa Nagydíjon állt legközelebb a pontszerzéshez. Az idény egyik legizgalmasabb futamát mindössze tíz pilóta fejezte be. Az olasz versenyző nem volt köztük, bár a verseny vége előtt tizenhárom körrel még a negyedik helyen autózott, de váltóprobléma miatt idő előtt fel kellett adnia a versenyt. Badoer nehezen viselte, hogy elesett pályafutása legjobb eredményétől, és a pálya szélén siratta az elhullajtott pontokat. A másik Minardi sofőrje, Marc Gené eközben ünnepelt, ugyanis saját csapattársa és egy másik versenyző kiesésével az ölébe pottyant a pontszerző hatodik hely.
A F1 hivatalos honlapja szerint az eset körülményei tisztázatlanok, de minden bizonnyal Ernest Loof tette meg a legrövidebb versenytávot Formula–1-es pályafutása során. A Veritas pilótája az 1953-as Német Nagydíjon a 31. helyről rajtolt, majd két méter megtételét követően befejeződött számára a verseny az autója üzemanyagpumpájának meghibásodása miatt.
Al Pease-t karrierje második Formula–1-es futamáról, az 1969-es Kanadai Nagydíjról zárták ki. Hároméves Eagle T1G-je elmaradott volt a korszak versenyautóihoz képest; ennek legjobb példája, hogy Pease mindössze huszonkét kört tudott megtenni azalatt az idő alatt, míg az éllovas Jacky Ickx negyvenhatot. Ezért a felügyelők úgy döntöttek, a kanadait lassúsága miatt kizárják hazai versenyéről.
Nick Heidfeld már fiatalon bizonyította, hogy remek versenyző. A német pilóta hatására döntött úgy a Mercedes jelenlegi csapatfőnöke, Toto Wolff – aki a német Formula Ford sorozatban versengett ellene –, hogy a versenyzés helyett inkább a pénzügyi pályát választja, Heidfeld pedig felfelé lépkedve eljutott a Formula–1-ig, és tizenkét idényt töltött el a száguldó cirkuszban.
De hiába volt Heidfeldnek hosszú karrierje, szerzett pole pozíciót, s végzett tizenhárom alkalommal a dobogón (ebből nyolcszor a második helyen), futamgyőzelmet sosem ünnepelhetett.
Heidfeld nem tudott versenyt nyerni, Sir Stirling Mossnak viszont annál többet sikerült. Tizenhat futamgyőzelmével máig a tizenhetedik helyet foglalja el az örökrangsorban. Ezen sikereket 1955 és 1961 között érte el, s a tavaly elhunyt brit pilóta a világbajnoki tabellán minden évben dobogós helyen végzett.
Világbajnok azonban így sem lett, és ezt részben magának is köszönhette. Az 1958-as Portugál Nagydíj után ugyanis fő riválisát, Mike Hawthornt kizárták volna a futamról, de Moss mellette érvelt, a versenybírák pedig figyelembe vették szavait, így Hawthorn végül megtarthatta második helyét. Két futammal később, Marokkóban behúzta a bajnoki címet, negyvenkét pontjával egy egységgel szerzett többet Stirling Mossnál, aki sorozatban negyedszer végzett a második helyen a pilóták versenyében.
Teo Fabi 64 versenyen vett részt a királykategóriában, és karrierje során három alkalommal indult a pole pozícióból, mégsem tudott soha befejezni egy kört sem az élen. Legközelebb az 1986-os Osztrák Nagydíjon állt hozzá, melynek a 17. körében megelőzte csapattársát, Gerhard Bergert, néhány méterrel később azonban a kocsijában lévő BMW motor felmondta a szolgálatot, így nem tudott áthaladni a célvonalon.
Hans Heyernek csak egy esélye volt, hogy elinduljon egy Formula–1-es futamon, s bár az időmérőn nem sikerült kvalifikálnia magát az 1977-es Német Nagydíjra (24 versenyző indulhatott, ő a 27. lett), ez nem állította meg, hogy elinduljon a versenyen. A német pilóta jól ismerte a pályabírókat, és megegyezett velük, hogy egy bekötőúton keresztül engedjék be a pályára, így a rajtot követően belógott az aszfaltra, és a mezőny után eredt.
Heyer kilenc kört tett meg a versenytávból, amikor a váltója megadta magát, ő pedig kiszállt a versenyből. A felügyelők utólag felfedezték a turpisságot, diszkvalifikálták Heyert, és örökre eltiltották a száguldó cirkuszban való versenyzéstől. Ennek ellenére bekerült a sportág történelemkönyvébe, hiszen ő az egyetlen pilóta, aki elmondhatja magáról, hogy egy versenyhétvége során megkapta a neve mögé mindhárom híres angol rövidítést: DNQ (did not qualify, vagyis nem kvalifikálta magát), DNF (did not finish, azaz nem ért célba a versenyen) és DSQ (disqualified, azaz kizárták).
Az új-zélandi Chris Amon 183 kört töltött el az élen a Formula–1-ben, de technikai probléma, defekt vagy saját hiba okán sosem intette őt le elsőként a kockás zászló. Ez rekord, ahogy a futamgyőzelem nélkül elért öt pole pozíciója is.
Amikor Nico Hülkenberg 2010-ben, első idényében pole pozíciót szerzett a Williams pilótájaként, aligha gondolta bárki is, hogy nem lesz sikerekkel kikövezve a német útja a száguldó cirkuszban. Pedig így történt, a pilóta eddig – tavaly már csak beugróként – 179 futamon indult, de ez idő alatt a dobogóra sosem állhatott fel, csupán három negyedik hely szerepel a neve mellett.
Az Arrows/Footwork istálló 1978 és 2002 között 382 nagydíjon szerepelt, ami a nyolcadik legmagasabb szám a csapatok között a sportág történetében. Ennyi versenyhétvégével a háta mögött csak egy pole pozícióval és kilenc dobogós helyezéssel büszkélkedhet az istálló, futamgyőzelemmel nem. A sikerhez legközelebb Damon Hill állt, akinek az 1997-es Magyar Nagydíjon egy filléres alkatrész meghibásodása miatt úszott el a győzelme.
Claudio Langes az 1990-es idényben tizennégy alkalommal próbálta magát Eurobrunjával kvalifikálni a rajtrácsra, de szerencsétlenségére egyszer sem járt sikerrel.
Andrea de Cesaris több, nem éppen dicséretes rekordot is a magáénak mondhat. A ’80-as években az olasz a McLaren, a Jordan és a Minardi színeiben versenyezve 208 alkalommal volt ott a rajtrácson anélkül, hogy egyetlen alkalommal is elsőként intette volna le a kockás zászló. Bár ez annyira nem meglepő, tekintve hogy az olasz versenyei majdnem háromnegyedén (147) célba sem ért – ez Riccardo Patresével holtversenyben a legmagasabb szám a sportág történetében.
Cesarisnak van még egy egészen elképesztő rekordja: pályafutása során kétszer volt olyan, tizennyolc futamból álló sorozata, amikor valamilyen oknál fogva kiszállt a versenyből. Az 1985-ös Francia Nagydíj és az 1986-os Portugál Nagydíj között egyszer sem ért célba, majd ezt a „dicsmenetet” megismételte az 1987-es Monacói Nagydíj és az 1988-as Kanadai Nagydíj között is. Kitartásból jeles!
Willi Orbán gólja sem segített a Lipcsén, a csapat egyre nagyobb gödörbe kerül, edzője is hitevesztett.
A Loki új edzője döntetlennel debütált, Gera Zoltánnak ez volt az első pontja a KTE kispadján.
Sima győzelemmel hangoltunk a csütörtökön kezdődő Európa-bajnokságra.
A Liverpool magyar középpályása Mohamed Szalahról és a Manchester Cityről is beszélt.
Megérkezett a konvoj az ország karácsonyfájáért – videó
Új bűncselekménytípusról és egy rejtélyes rablásról beszélt Bráda Balázs rendőr alezredes
Várandósan kapta el a Covidot, elvesztette ikreit a magyar híresség
Úgy dicsérte Szoboszlait edzője, hogy ki se mondta a nevét
Garantáltan kifog rajtad ez az édes retró kvíz, pedig ezeket az ízeket nem lehet elfelejteni
Megszólalt Kelemen Hunor a román elnökválasztás után: felvázolta az RDMSZ előtti időszakot
Mélyütés érkezett Magyar Péternek, Nagy Bandó gonoszsága csak olaj a tűzre
Szoboszlai hatalmas gólt lőtt a Southampton ellen
Élőben kelt ki Sallai Roland ellen az ingerült török szakértő + videó
Így reagált lapunknak Kelemen Hunor az elnökválasztás után
Böde elhunyt barátjára emlékezett, Bognár György röhögve szólt be a bíróknak
Áll a bál Gulácsi Péteréknél, a sportigazgató bírálta a játékosokat
Willi Orbán gólja sem segített a Lipcsén, a csapat egyre nagyobb gödörbe kerül, edzője is hitevesztett.
A Loki új edzője döntetlennel debütált, Gera Zoltánnak ez volt az első pontja a KTE kispadján.
Sima győzelemmel hangoltunk a csütörtökön kezdődő Európa-bajnokságra.
A Liverpool magyar középpályása Mohamed Szalahról és a Manchester Cityről is beszélt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.