A csütörtöki amolyan nulladik nap a Forma–1-es versenyhétvégéken. Ahogy a többi állomáson, így a 40. Magyar Nagydíj megújult helyszínén sem köröznek még ezen a napon a pilóták, akik azonban ekkor lépnek be először a pálya területére.

Hülkenberg, Sainz és Antonelli voltak az elsők
Csendesen indult a reggel a Hungaroringen. Hol kissé szeles, felhős idő, hol verőfényes napsütés váltotta egymást, a csapatok alkalmazottjai tették a dolgukat, kevéssel 9 óra után aztán megjelent a Haas csapatvezetője, Ayao Komatsu. Kisvártatva már pilóták is érkeztek. A néhány hete, Silverstone-ban pályafutása első dobogós helyezését megszerző Nico Hülkenberg, a tavaly még Ferrarit vezető, az idén már a Williams színeiben versenyző Carlos Sainz, vagy éppen a 18 esztendős újonc Mercedes-pilóta, Andrea Kimi Antonelli elsők között érkezett, majd hamarosan el is tűnt a csapata átmeneti bázisául szolgáló motorhome-ban.

Izgalmak Lewis Hamilton érkezése körül
Eddigre már voltak az F1 legexkluzívabb szegletének számító paddock területén VIP-vendégek is, akik érdeklődve várták a világhírű versenyzőket. Lewis Hamilton 11.15-re ígért érkezésére például egész komoly létszámú fotósokból és más érdeklődőkből álló tömeg gyűlt össze a folyosó előtt, ahol a versenyzők beléphettek a paddockba. Hiába, hétszeres világbajnokról van szó, aki ráadásul 2025-től kezdve Ferrarit vezet, így még mindig sokan kíváncsiak rá a legendás istálló vörös színeiben. Ha kicsit később is, de még dél előtt megérkezett a brit sztár.

Érdekesség, hogy a Red Bull négyszeres világbajnoka, a címvédő Max Verstappen hozzá képest két órával később, utolsó között érkezett meg, a holland valamivel 14 óra után futott be.
Az első szurkolók a Magyar Nagydíj megújult helyszínén
Miközben a versenyzők sorra léptek be a Hungaroringre, a garázsokban már javában zajlott a munka. A tavalyi konstruktőri bajnokság sorrendjének megfelelően elhelyezett bokszok (a bejárathoz legközelebb a címvédő McLaren, a kijárat felől a 2024-ben sereghajtó Sauber garázsa) előtt elsőszárnyak és más elemek sorakoztak, a depókban pedig a még közel sem versenyre kész autók. A Ferrari szerelői közös tornával törték meg a munka monotonitását, majd kerékcsere-próbákat hajtottak végre déltájban, csakúgy, mint a csapatvilágbajnok McLaren szerelői.